osu!

strona fanowska dźwiękogry osu!

Mustangx:
No ja dochodzę już do takiej szybkości w osu, że czasem [patrz mini-jackhammery, te co mówiłem, że są do nawalania w klawiaturę] mi po prostu nie odczytuje kliknięcia i missuje, mimo, że nacisnąłem właściwą ilość razy.
Czytaj całość...
Dopiero rozpocząłem swoją przygodę w OSU, na razie mam około 20 beatmap, ale to strasznie wciąga i szykuję się na pobranie jakiejś większej paczki.
Mam pytanie jeszcze, Na jakim mode lepiej się gra? Ja gram tylko na tym standardowym, ale widzę, że sporo graczy tutaj gra na klawiszach. Co polecacie?
Dark Hunted Ghost:
Ten temat z MLP był mój, ale widać nie wypalił. Niestety ale ludzie nie lubią MLP, oraz fanów MLP. Ale tak to jest, jak znajdzie się jeden hejter to potem reszta leci za nim, bo łatwiej jest wieszać psy na jednej osobie, pozdrawiam.Czytaj całość...
Makisaku:
Postęp przyjdzie z graniem, i to całkiem szybko na początku. Ja w ciągu 1 miesiąca poprawiłem mapkę z 81% celności na 91%, ale to już na wyższych poziomach trudności
Jak masz pytania to pytaj, za standarda wiem praktycznie wszystko (z umiejętnościami już trochę gorzej)
Czytaj całość...
Dark Hunted Ghost:
Nie wejdę dzisiaj bo komputer okupowany, mój ojciec też jest hardkorowym graczem (w wota) i jak siądzie to nie zejdzie do 2 w nocy
Oczywiście, nikt nie pomyślał żeby zrobić apkę steama na wp, na co to komu
Czytaj całość...
Kaszmireq:
Niezły streamer, 1 widz :)
Osu to gra w którą się gra a nie ogląda, chyba że owc. Oglądanie skilla nie daje :P
Czytaj całość...
Mustangx:
Generalnie to o czym mówisz, to nie mapy nie dla causali, to są mapy dla prosów. To, o czym ja mówię, to to, że większość graczy teraz nie potrafi grać starszych map, które były robione nie na szybkość, a na rytm, przez co wydają się trudniejsze, bo mimo tych samych odległości np. w jednym momencie naciska się szybciej, a w drugim wolniej. W obecnych mapach często jest tak, że odległości świadczą o tym, kiedy mamy nacisnąć, jak kółka są obok, to wiemy, że trzeba szybko, a jak są większe odstępy, to wtedy trochę wolniej, po prostu tak nam mówi mózg. Dlatego te mapy tak niszczą acc graczy, bo ludzie po prostu nie są do tego przystosowani i np. klikają za szybko kółka obok siebie i wskakuje nagle 100. :)
To dziwny masz słuch, serio, bo ja gram głównie do rytmu i ogarniam to. W jednej z mapek jestem nawet jakieś top10 z only 2 modami. :P
Czytaj całość...
Dark Hunted Ghost:
Nie umiem grać bo cs 5 ar 8, a ja nie lubię ar 8. A to że mają nieczytelne patterny, kiepski timing. A co do tego rytmu - powiedzmy że mapa ma 140 bpm i nagle wyskakuje 8 kółek zmapowanych na 1/2 beatu. I często się zdarza że na co drugie kółko nie przypada żaden dźwięk. I to ma być dobra mapa? To jest po prostu overmapping, a nie utrudnienie. Widocznie za mało grałeś insejnów - zmiany bpm to banał, z racji tego że różnica prędkości między zmianą rytmu jest prawie zawsze dwukrotna. Można mapować co drugi beat, na każdy beat, na 1/2 beatu, na 1/4 beatu itp. Co poradzę, stare mapy nie były by złe, gdyby były porządnie zmapowane. A takich map jest niewiele
Ta mapa jest stara, ale ją lubię. Dlaczego? Bo jest dobrze zmapowana
Czytaj całość...
Już od półtora miesiąca uczę się grać, ale idzie mi jako tako. Nie gram trudnych beatmap ani DT, tylko głównie normalne mapy nie tylko dla azjatów. Chociaż zanim zdołam zrobić FC na jakiejś zwykłej mapce to minie jeszcze kilka miesięcy. Na razie jako tako się przebranżowiłem na nomody, jednak już nigdy nie będę w stanie zrobić fc na mapie poniżej 185 bpm. Taka jest cena za granie tylko na passnięcie mapy, więc lepiej nie powtarzać mojego dawnego stylu gry (aby przejść)
Czytaj całość...
rasenshuriken:
Od ~1,70 zwykle są takie patterny. Generalnie w każdej specific beatmapie są takowe.

:at:Mustang:
Garść protipów dla każdego trybu:
Czytaj całość...
rasenshuriken:
Dobra, tak jak obiecałem, garść dobrych mapek, na których potrenujesz głównie szybkość i kondycję, a także oczy, żeby nadążały:
https://osu.ppy.sh/b/367797?m=3
https://osu.ppy.sh/b/360800&m=3
https://osu.ppy.sh/b/393810?m=3
https://osu.ppy.sh/b/318074&m=3
https://osu.ppy.sh/b/360806&m=3
https://osu.ppy.sh/b/311121&m=3
Czytaj całość...