osu!

strona fanowska dźwiękogry osu!

Hertil:
Od Marukiro jestem słabszy, i to wiem.
A co do statystyk, nie bardzo wiem o które Ci chodzi, ale jeśli chodzi Ci o te a'la Acc:
-O wiele większy Ranked Score od pozostałych
-Większe Acc
-Total score o wiele większy od reszty, Marukito ma tylko troszkę wyższy
-Lvl na równi z nim
-Total hitsów mam mniej od niego ;'-(
-Większe Max combo
-O rankach to już w ogóle nie ma porównania, moje ponad 1,5k map, które przeszedłem na SS/S do ... 300 map reszty? :P
A co do PP, mam mniej od reszty ze względu na to, że gram o wiele mniej + nie dają mi go, po prostu. :) Hard 300 miejsce na 10000 - 0pp. Feel so good.
Czytaj całość...
Mój pomysł na turniej: zamiast zwykłej drabinki turniejowej proponuję zrobić coś na kształt ligi. Jak to ma wyglądać? Każdy uczestnik musi zagrać multi z każdym, powiedzmy w przeciągu 1-2 tygodni. Gramy w systemie BO5, czyli do trzech zwycięstw. Wygrywa ten kto pokona więcej graczy. W przypadku takiej samej ilości zwycięstw będzie dogrywka. Żeby wybór map turniejowych był sprawiedliwy, każdy uczestnik zgłasza swoje 3 mapy na których będzie grał. Podczas gry wybieramy raz jedną swoją mapę, raz jedną mapę przeciwnika. W przypadku wyniku 2-2 następna mapa będzie losowo wybrana spośród map zgłoszonych przez pozostałych graczy. Do momentu zgłoszenia własnych beatmap, mapy nie mogą być w most played beatmaps ani top 10 perfomance. Głupio było by przegrać tylko dlatego, że ktoś grał 500 razy na tej samej mapie i zna ją na pamięć. Oczywiście jak zgłoszona mapa wejdzie do top 10 performance lub będzie jedną z naszych najczęściej zagranych map po tym, jak te mapy zgłosimy do konkursu, to nie ma problemu. Gramy na wolnych modach, każdy zagra na tym modzie co mu odpowiada. W przypadku, kiedy chcemy zgłosić mapkę z DT, to musimy o tym wspomnieć przy zgłaszaniu mapy
Czytaj całość...
inioli:
Ja tez gdzieś koło ~15k, ale ja nie grałem w manię od dłuuugiego czasu. Jak jeszcze grałem, to miałem ponad 30 top1, ale jak się nie gra, to już się ich nie ma.
http://osu.ppy.sh/s/148760
http://osu.ppy.sh/s/133607 [żałuję, że nie ma tego na standardzie]
http://osu.ppy.sh/s/126583
http://osu.ppy.sh/s/103856
http://osu.ppy.sh/s/115715
http://osu.ppy.sh/s/149233
http://osu.ppy.sh/s/112675
http://osu.ppy.sh/s/63089
Czytaj całość...
Ofkorse:
- Za duży drain, dwa missy pod rząd i koniec. Zmniejsz HP do 7
- Triple są powstawiane w miejsca gdzie nie powinno ich być, streamy są robione na siłę
- Timing nie jest tragiczny, da się grać, chociaż można go poprawić
- Jumpy nawet dobrze zrobione, chociaż można było dać trudniejsze patterny.
Czytaj całość...
mr świstak:
Na kółka klikasz w momencie gdy zbliżający się do niego okrąg (approach circle) będzie praktycznie dotykał koła. Za wcześne bądź zbyt późne trafienie spowoduje pudło. Slidery, czyli takie przedłużenie kółek - ruch piłki jest automatyczny, ty musisz nadążyć za tym ruchem starając się nie wychodzić kursorem za otaczającą piłkę obręcz. Musisz cały czas trzymać przycisk myszy bądź klawiatury wykonując slider, inaczej go nie zaliczysz.
Czytaj całość...
Ofkorse napisał(a):
10/11 to za mało :(


wut?

Dlatego jumpy ci nie idą. Prawda jest taka: im mniejsza czułość tym większa celność przy jumpach
Czytaj całość...
Dark Hunted Ghost:
Hmmm :) nie jestem aż tak głupi aby nie wiedzieć co to diamondy / stary. Ale spoko że tłumaczysz, może akurat jakiś inteligent nie wie. A wracając do samych diamondy itd. to jest zmora wielu graczy, takie przynajmniej odnoszę wrażenie po własnym doświadczeniu, ale wszystko da się wyszlifować z czasem, sam miałem kiedyś problemy z pojedynczymi kołkami niebędącymi streami, tylko po prostu oddalonymi od siebie w niewielkiej odległości (akurat do tego nie mam zielonego pojęcia czy istnieje jakaś nazwa). A po jakimś czasie zaczęły mi one zwyczajnie wychodzić.
Czytaj całość...
Ofkorse:
Stwierdzam że mapa jest zmapowana tak jakby miała 250 bpm

Ten sam autor map, styl mapowania taki sam, piosenki też zrobione przez jednego kompozytora utrzymywane w tym samym stylu:
http://osu.ppy.sh/b/152078&m=1 171 bpm
http://osu.ppy.sh/b/181253&m=1 194 bpm
Czytaj całość...
https://osu.ppy.sh/ss/1533907
Yolo :) nawet od Mustanga lepiej mi poszło.

A tak przy okazji, czy limit fps ma jakieś większe znaczenie w OSU? Bo jak go wyłączyłem to Gypsy Tronicka od razu przeszedłem, mimo, że się uprzednio dosyć długo męczyłem i jakoś passnąć nie mogłem. Może to bylo akurat to podejście w którym już tą mapę ogarnąłem na tyle, aby przy szczęściu passnąć, ale i tak mnie ciekawi czy te fps mają znaczenie. Chodzi mi oczywiście o różnicę miedzy 120-140fps a powiedzmy 270fps.Czytaj całość...
Mustangx:
Ehhh, wiecznie narzekasz :). Acc da się ogarnąć trzeba tylko się wczuć w rytm (a przynajmniej tak się mówi) kiedyś jak grałem to cały czas patrzyłem czy moje acc końcowe nie będzie mniejsze niż to które mam obecnie aby się przypadkiem nie zaniżyło, aktualnie zwisa mi po całości jakie mam acc, byle przejść mapę (jeśli to jest jakieś AR9), czy zrobić FC, acc z czasem się polepszy.
Czytaj całość...