osu!

strona fanowska dźwiękogry osu!

Alon No Fear:
Jak na prawdę coś zrobiłeś, to możesz ubiegać się o jeszcze jedną szansę za miesiąc
Jeśli nie, skontaktuj się z supportem, i spytaj, za co ten ban niby jest.
Generalnie bana można złapać
- przez dziesięć kar w krótkim odstępie czasowym, ale to byś wiedział, bo za każde kolejne przewinenie czasy kary liczony jest już w dniach
Cheatowanie, a nawet bawienie się w plikach gry (np. żeby mieć tło w menu startowym bez supportera) Nie instalowałeś czegoś dodatkowego do gry?
Cheatowanie jest oczywiste, chociaż jak grasz jak zwykły gracz, to nie mają nawet podstaw żeby cię zbanować
Nie dawałeś komuś swojego folderu z grą?
Czytaj całość...
Alon No Fear:
https://osu.ppy.sh/ss/3027615
Mówię ci, w manii nie ma takiego elementu szczęścia jak w standardzie, że jakmiś cudem nie zmisujesz. Tutaj sprawdzane są twoje bieżące umiejętności, i jak grasz coś o 1% słabiej niż wcześniej to za chiny tego samego dnia nie pobijesz tego wyniku. A ta mapka ma ponad 5 minut, tu nie ma miejsca na żadne szczęście. Jak mówię że to był dobry wynik jak na mnie, zbyt dobry abym go szybko poprawił.
http://osu.ppy.sh/ss/3027654
Kolejny wynik
http://osu.ppy.sh/ss/3027654
Życie to nie chińska bajka, motywacja i wiara w siebie nie jest w stanie spowodować że organizm przekroczy swoje fizyczne bariery umiejętności
Czytaj całość...
Alon No Fear:
To tak nie działa
Wiem, jak jestem w tym momencie silny, i wiem że nie poprawię. Jeżeli czuję, że zagrałem słabo, to wiem, że jak kilka razy spróbuję to może raz poprawię. Ale wiem też kiedy nie dam rady. Kiedyś tam poprawię, jak pogram sporo i nabiorę więcej doświadczenia, ale to ani dziś, ani jutro nie nastąpi. I co z tego że myślisz że dasz radę, skoro ręce wysiadają ze zmęczenia. Ta mapa jest długa, a najgorsze streamy są na końcu. Tak, w sporcie można to przezwyciężyć adrenaliną, lecz tu trzeba zachować spokój, bo jak zaczyna bić mocniej serce, to idzie ci gorzej, bo cały się trzęsiesz
Czytaj całość...
Alon No Fear:
Adrenalina odgrywa decydującą rolę w mechanizmie stresu, czyli błyskawicznej reakcji organizmu człowieka i zwierząt kręgowych na zagrożenie, objawiających się przyspieszonym biciem serca, wzrostem ciśnienia krwi, rozszerzeniem oskrzeli, rozszerzeniem źrenic itd. Oprócz tego adrenalina reguluje poziom glukozy (cukru) we krwi, poprzez nasilenie rozkładu glikogenu do glukozy w wątrobie (glikogenoliza).
Czytaj całość...
Alon No Fear:
Myślisz że nie wiem że się nie da?
Jak Tidek chciał replaye, i musiałem coś wbić, to zaczełem niszczyć
Ale wiem że nie pobiję, i żadna motywacja tego nie zmieni
Bo jestem wymęczony
Nie grałem długo, ale w manię nie da się grać długo
Bo dosłownie nie mam już siły w palcah
Nawet najlepsi sportowcy grają słabiej jak są zmęczeni, porównaj jak biegają pikkarze na początku a jak na końcu meczu
I żadna motywacja tego nie zmnieni
Bo fizycznie nie jestem w stanie tego wyklikać
Czytaj całość...
Alon No Fear:
To logiczne że mogę zagrać lepiej, bo z czasem staję się coraz lepszy. Ale nie stać mnie na więcej na tym pozimie umiejętności, bo i tak grałem bardzo dobrze jak na mój poziom. Tak samo mógłbym powiedzieć jak zrobisz FC na hardzie, że stać cię na więcej więc zrób FC na insane? Stać cię? Jak nauczysz się lepiej grać to będzie cie stać, ale w tym momencie nie dasz rady. Ja też nie dam rady. I jutro nie dam rady, bo na moim poziomie zmiana umiejętności jest niezauważalna z dnia na dzień, a widać ją jak porównuje się gry z dwóch miesięcy temu
Czytaj całość...
Lashimir:

There are several search filters that can filter the results when used with =, <, >, <=, >=, != (not equal), or == (same as =) and a value (ex. "od>8", "bpm>150", "mode=mania").
Filters can be used in addition to search terms or other filters. (ex. "fox bpm>200 ar=10", "bms status=r bpm>200 length>180")
ar - Approach rate
cs - Circle size
od - Overall difficulty
hp - HP drain rate
keys - Number of keys (osu!mania maps only)
stars - Star difficulty rating
bpm - Beats per minute
length - Length in seconds
drain - Drain time in seconds
mode - Mode - value can be osu, taiko, catchthebeat, or mania (or o/t/c/m for short)
status - Ranked status - value can be ranked, approved, pending, notsubmitted, or unknown (or r/a/p/n/u for short)
played - Time since last played in days
unplayed - Unplayed maps - no value (use "unplayed=" for unplayed maps, or "unplayed!=" for played maps)
speed - saved osu!mania scroll speed - always 0 for unplayed maps or if the Remember osu!mania scroll speed per beatmap option is offCzytaj całość...
Ofkorse:
Mi też nie
No i nie będzie wparcia dla directx, jak zmieniłeś kiedyś na próbę renderowanie na opengl to wiesz co to oznacza
Rateriz:
LvL nie ma nic do gadania, najlepiej bym podał swój profil, aby każdy wiedział z jakim graczem ma do czynienia, ale uprzedzam, u ciebie jumpy jeszcze nie istnieją, nie ma żadnych magicznych map na których granie zwiększa umiejętności jumpowe, po prostu graj w różnorodne mapy na twój poziom zawaansowania, a skill sam wpadnieCzytaj całość...
Pan Jabłkowy:
Wcale że nie, na waszym poziomie tydzień i nie ma różnicy, potem jest tylko lepiej. Może nawet mniej, bo chyba mi tydzień przerzucanie się z 1000 dpi na 500 długo nie zajeło (400 u mnie nie ma)
Czytaj całość...
Czy grając na telefonie też polepsza/pogarsza mi się celność, miejsce w rankingu itp.? !?


:at:DOWN
Wiem, ale niedługo szkoła, więc i tak nie ma co robić na przerwach. :)
Dzięki :P
Grając trzy dni i top300w Polszy(trochę nawet lepiej) to dobrze? :@
Czytaj całość...