osu!

strona fanowska dźwiękogry osu!

Osu - gra rytmiczna
Ezios:
Na moje oko też nie jest łatwy, ale są trudniejsze. A jakie konkretnie - nie wiem

:at:up
Do 6 części masz moda który pokazuje hitboxa, w każdej następnej części hitbox jest pokazywany zawsze kiesy shiftujesz

Gdyby hitboxem była cała postać to przerwy między pociskami musiały by być większe, i nie dało by się zrobić tylu fajnych patternów


Ktoś się pytał ile przeszedłem - w 6 część grałem głównie na początku, chyba do 4 bossa przeszedłem i może go ubiłem. W jakiejś innej grze do 6, ostatniego lvla dobiłem, oczywiście z continue. Najlepiej mi poszło w touhou 13.5 (polecam, fajne jest). Dobiłem do 6 lvla bez continue, padłem na 7 bosie, Hata no Kokoro (wiecie, ta dziewczynka z koigokoro :P )

Komentarze:

2014-09-25 18:39:20, Ezios:

Dark Hunted Ghost:
Cóż, umieszczenie takiej dużej ilości pocisków byłoby niemożliwe gdyby hitboxem byłaby cała postać :). Tutaj ten hitbox wydaje mi się że jest w miarę duży w Bullet Heaven(to coś z czego linkowałem obrazki to było Bullet Heaven 2, jeszcze nie wyszło, chyba nie wyszło :)) hitbox to był 1px.



http://osu.ppy.sh/ss/2070568 69pp za to, nawet dużo jak na 3star :). Szkoda ze ta jedna 100 wpadła.

2014-09-25 18:50:33, Dark Hunted Ghost:

Ezios:
no to
zmniejszmy postać
od razu gra się robi wyrazistsza.

nie gram w osu już.